کرگدنها هم عاشق میشوند

کرگدن دوره گرد ... میای بریم سفر ؟!

کرگدنها هم عاشق میشوند

کرگدن دوره گرد ... میای بریم سفر ؟!

برگشتم

 

سلااااااااااااام

من برگشتم ... هورااااااااا

کف سوت دست حالا برعسک!!

دانیال هم خوبه .. توپه .. داره قل میخوره تا نیمه گمشدشو پیدا کنه!

راستی :

من به این نتیجه رسیدم که :

که چی؟

اگه گفتین:

عمرا بتونین بگین

میخواین بگم سرکارین؟

نه داداش.. اونا ما مسیج و اس ام اسه

این واقعیه

بگم خداییش

من به این نتیجه رسیدم که :

کرگدنها عمرا عاشق نمی شوند !

بایتون تا هایتون

 

نظرات 12 + ارسال نظر
پوریا (کرگدن دوره گرد) سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:39 ق.ظ

بعد از سه ماه آپ کردم حالا میخواین اول نشم!؟ نییش

ژ یگولو سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 ق.ظ http://www.zhigulu.blogsky.com

خیلی خری که عاشق نشدی بعد از سه ماه...

حالا فهمیدی؟!
ولی این خر شدن شده به معضل اساسی!

گیلاسی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 ق.ظ

بعد از سه ما ترکوندی با این اپت (:*

گیلاسی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:21 ق.ظ

نه خدایی خسته نباشی!!!

گیلاسی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ق.ظ

هر کی اول شه خره (:*

گیلاسی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ق.ظ

اینهمه اطلاعات در مورد دانیال دادی خودتو خسته کردی دایی جان که !!!

گیلاسی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ق.ظ

میگم خدایی سه ماه رفته بودی دنبال اینکه بفهمی کرگدن ها عاشق نمیشن !!!!
خوب من خودم بهت می گفتم ...

گیلاسی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ق.ظ

گ گ گ گ گوریا (:*

عاطفه سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:47 ق.ظ http://www.titishbala.blogfa.com

چه خوب کردی برگشتی پوریاااا دلمون تنگولیده بووود کجایی زن گرفتی اجازه نمیده بیای ؟؟؟؟؟ هاااااااااااااااااااااااااااااااااا آخر نگفتی اینکی بود ااا اول چشمهایش بوود بعد شد کرگدن؟

... سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:20 ق.ظ

خوب اشتباه کردی دیگه...


تو اصن منظور این جمله رو متوجه نشدی...

تو باید یه کاری کنی دیگران عاشقت بشن...

... سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:20 ق.ظ

تو الان آپی؟؟؟؟؟

... سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:21 ق.ظ

کجا بودی تا حالا ولگرد؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد