کرگدنها هم عاشق میشوند

کرگدن دوره گرد ... میای بریم سفر ؟!

کرگدنها هم عاشق میشوند

کرگدن دوره گرد ... میای بریم سفر ؟!

های !

 

سلی ! خوفین؟

فقط اومدم یه چیزی بنویسم تا این گیلاس یه بلایی سر من و خودش نیاورده !

بابا به خدا آپ کردن حال و حوصله درست حسابی میخواد که چی؟ من ندارم 

 

 

 

 

 

مسخره بازی

سلام برو بچ عزیزم

خیلی مسخره اس که توی ۲۴ ساعت شبانه روز ٬ ۱۵ ساعتش پای کامپیوتر باشی٬  ۵ ساعت بدو بدو کنی و ۴ ساعت بخوابی .

آخه بگو بیکار بودی این کارو قبول کردی؟! (بیکار که بودم! ) نونت نبود ٬ آبت نبود ٬ کارگرفتنت چی بود!؟!؟ یه نونی بابات درمی‌آورد مینشستین با هم میخوردین !

ولی تجربه همیشه خوبه .....

خدایی میگن زندگی سخته واسه این میگن ها !!

ولی جدی اگه زندگی اینه ...... سگ توش برینه !  (گنجیشکارو!!)

 راستی داشت یادم میرفت : امروز عصر ایلام زلزله اومد  میگن امشب هم قراره بلرزه ٬ اومدم بگم حلالم کنین٬ اگه دیگه منو ندیدین بدونین یا زیر آوار موندم  یا زیر چادرهای امداد دارم لالا میکنم!

 همتون رو دوس دارم (خودشون میدونن کیارو میگم!! )

 

آپ

 

یکی بیاد جای من آپ کنه ................... !!