کرگدنها هم عاشق میشوند

کرگدن دوره گرد ... میای بریم سفر ؟!

کرگدنها هم عاشق میشوند

کرگدن دوره گرد ... میای بریم سفر ؟!

بیشین بینیم بابا!

 

فرشته ها حتما می آیند

 فرشته ها آمده اند پایین .

همه جا پر از فرشته است .

از کنارت که رد میشن،می فهمی؟

اسمت را که صدا می زنن، می شنوی؟

دستشان را که روی شانه ات می گذارن ،حس می کنی؟

آره؟ تو فرشته ها رو می بینی؟

.

.

.

.

 خوب خیالاتی شدی عزیز دلم

پاشو بینیم بابا !!

 

 

پ . ن :

دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین. چون افراد خوش بین هواپیما

میسازند،افراد بدبین چتر نجات!

 

نظرات 30 + ارسال نظر
... جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:52 ق.ظ

تو دیوونه شدی پوریا...

... جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ق.ظ

و
ای اگر یک بار فقط یک بار ببینم روی تو!!....
فک کنم حالم به هم بخوره...

... جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ق.ظ

من جدا دارم نگرانت میشما...

... جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:29 ق.ظ

تو جدیدا با کسی دوس نشدی؟؟!!
توجه کن چی میگم..فک کنم اخلاق اون روت تاثیر گذاشته...

... جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ق.ظ

اصن من باید بدونم تو داری چیکار میکنی..

... جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ق.ظ




فرشته ها حتما میایند؟؟؟بگو دستش رو از رو شونت بر داره نامحرمه..

... جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ق.ظ

پس نقش تو توی دنیا چی میشه؟؟؟!!!

... جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ق.ظ

کره خر مسافرا اومدن شهر شلوغ شده...
مواظب باش گولشون رو نخوریا..

... جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ق.ظ

میگم این بچه اینجوری نبود..این فرشته از کجاش در آورده..نگو تابستون شده شهر شده پر مسافر..
میکشمت پوریا..دست از پا خطا کنی میمیری...

... جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ق.ظ

چشم چرونی نکنیا..
روزا میری مسافرا رو دید میزنی شبا میای خواب فرشته میبینی؟؟؟؟

... جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 ق.ظ



دلی می دل دیوانَه

بی تو تنها موند...

محمود جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ب.ظ

من دیوونه ی این سه شلواره بودن شمام...!!!!
آخ ببخشید منظورم سه وبلاگه بودن(اشتباه لپی بود)(نیش)


... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ق.ظ

دو تا بلوچه میرن تهران یک فولکس قورباغه ای میخرن، برمیگردن طرف بلوچستان. نزدیکای زاهدان یهو فولکسه خاموش میشه، هرکار میکنن دیگه روشن نمیشه. یکیشون برمیگرده به اون یکی میگه: اوره یاسروک، برو نگاه کن ببین ماشین چه مرگش زده. یاسروک میره درِ کاپوتو باز میکنه، یک نگاه میکنه با تعجب میگه: اوره کَریموک! بیا که ماشین موتور انداخته! خلاصه اولی پیاده میشه میاد یک نگاه میندازه، میگه: برو از صندوق عقب ابزار بیار، خودم درستش میکنم! خلاصه یاسروک میره درِ صندوق عقب رو وا میکنه، یهو داد میزنه: اوره کریموک! بیا که از تهران تا اینجا دنده عقب اومدیم!

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ق.ظ

پسری از سربازی برای پدرش این طور تلگراف زد : " من کاظم پول لازم " پدرش هم در جواب گفت : " من تراب وضع خراب !"

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:00 ق.ظ

مردی به مطب پزشک رفت و گفت: «آقای دکتر! چند وقتی است که بیماری فراموشی گرفته ام. چه کار کنم؟»
پزشک:« اول بهتر است تا فراموش نکرده ای، ویزیت مرا بدهی.»

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ق.ظ

روزی پوریا به عیادت دوستش رفت و حال او را پرسید.
او گفت: «تبم قطع شده ولی گردنم خیلی درد می کند.»
پوریا با خونسردی گفت:« امیدواریم آن هم قطع شود.»

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:02 ق.ظ

مادر: «پسرم! باز هم که با امید دعوا کرده ای! مگر نگفتم هر وقت عصبانی شدی، تا ۵۰ بشمار تا عصبانیتت تمام شود و دعوایت نشود؟»
پسر:« بله مادر جان! گفته بودید، اما مادر امید به او گفته بود که فقط تا ۳۰ بشمارد!»


برای دیدن کلیپ ها و عکس های بیشتر اینجا کلیک

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ق.ظ

پوریا اصن چرا به عاطفه سر نمیزنی؟؟

هان!!!!!

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ق.ظ

اصن بی ادب...

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 ق.ظ

هرکی خره گاوه...

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:27 ق.ظ

اصنشم تو چرا جواب کامنتات رو نمیدی؟؟؟

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ق.ظ

« از فاصله در سقوطم
وقتی تمام فاصله از من اغاز می شود
و خوابم به سمت دریاست
با بوی عود



دستی آوار می شود »

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ق.ظ

میخاره
میخاره
میخاره
میخارونیش بعد دوباره بیشتر میخاره
بازم بیشتر میخارونی حالا دیگه خیلی خیلی بیشتر میخاره
حالا بازم بیشتر و بیشتر
هر بارم که میخارونیش یه لایه ی نازک از پوستت کنده میشه دیگه ...

حالا قلبت میخاره الآن
بعد هی میخارونیش و هی بیشتر میخارونیش و هی محکمتر میخارونیش
هی یه لایه از پوستش کم میشه و یه لایه ی کلفت تر از پوستش کم میشه و یه لایه‌ی دیگه ...

تو٬
همینجوری داری میخارونی
پوستت تموم میشه و میرسی به گوشت
گوشتت تموم میشه و میرسی به استخونای قفسه ی سینه
استخونا تموم میشه و میرسی به قلب ...

قلبه داره میگه تاپ تاپ .. تاپ تاپ ...
یعنی منو نخارونی ها منو تموم نکنی یه وقتی ٬ من که گناه دارم که ...

هووووم
قلبه تموم میشه و میرسی به استخون ...

استخون ...

سنگ میشی .

میدونی ؟ استخونای آدم آخرین چیزین که میپوسن .

ولی اونا هم بالاخره میپوسن ... و تموم میشن .

:)

اینو الان دزدیم...

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ق.ظ

که باد بی نفس است
و باغ تصویری ست

پرنده در قفس خویش ،
خواب میبیند ...

اینم دزدیه..

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ق.ظ

شعر: مستیم .. پس هستیم ...
شاعر: مسته پس هسته
سبک: مستی پس هستی


اینم میدونی که دزدیه..

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ق.ظ

سیگار میکشم ...
دود میکنم ... دود میشوم ...
پر رنگ .. کمرنگ ...
.
.
ما همه ٬
نه . دیگر نه .
ما نه ٬ ما صدای گاو است .
ولی من شترم . با دو کوهان بلند
و در شکمم آب و غذای سفرم
و سفرم ... بیابان .
من ٬
بد هستم .
من همه هستم .
من ...

با تو ام:

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:02 ق.ظ

بدیهتاً من غمگین نمینویسم.
قصه هم نیست ٬
یا بهتر بگویم .. قصه هم نیستم .
من ٬
مزه‌ام .
تلخم .
من مزه‌ی آن قصه‌ی تلخم ...

و تو ...
تو حتی شتر هم نیستی
و حتی تلخ هم نیستی .
تو اصلاً نیستی .
تو ..

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ق.ظ

چه کسی ابروهای مرا برداشت؟
باغبان از پی من کرد نگاه
سیب دندان زده افتاد تو سالاد
در فلق بود که پرسید سوار
مژه هایم کو ؟

... شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ق.ظ

تصور یه خیال، یه رویا، یه فکر، یه آرزو، وقتی مکرر بشه، وقتی که خیلی خیلی مکرر بشه
اونقدری که تو باورش کنی
اونقدری که ردش عمیق بمونه توی ذهنت
اونوقت فکر می کنی که واقعا اتفاق افتاده
یه روز دوری اون قبلنا
یا شایدم یه روز دوری اون بعدنا
دیگه فکر و رویا و خیال و آرزو نیست
میشه خاطره
خاطره ی واقعی
حالا به خاطره هات فکر می کنی به جای رویا ساختن.

رویا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:31 ب.ظ http://corocodile.blogsky.com

همه اش یه ور وان پ.ن یه ور!!!‌خداییش خیلی منطقی نتیجه گیری کرده بودی;-)
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد