کرگدنها هم عاشق میشوند

کرگدن دوره گرد ... میای بریم سفر ؟!

کرگدنها هم عاشق میشوند

کرگدن دوره گرد ... میای بریم سفر ؟!

خسته‌ایم

الان حدود 1 سال است که خیلی خسته ام و این هفته آخر هم که دیگه دارم از پا می افتم . چرا ؟

همیشه فکر می کردم کمی تنبل ام اما حالا دقیقا حساب کرده ام و متوجه شده ام که خیلی کار میکنم. ببینید ما توی ایران 72 میلیون جمعیت داریم که 13 میلیون اونها بازنشسته هستند . پس می مونه 59 میلیون نفر . از این تعداد، 24 میلیون دانش آموز و دانشجو هستند یعنی برای انجام کارها فقط 35 میلیون نفر باقی می مونند . توی کشور 10 میلیون نفر هم توی ادارات دولتی شاغل هستند که خب عملا کاری انجام نمی دن . پس برای پیش بردن کارها تنها 25 میلیون نفر باقی می مونند . از این 25 میلیون نفر هم تقریبا 4 میلیون نفر آخوند و ملا و سانسورچی اینترنت و نماینده مجلس هستند پس فقط 21 میلیون باقی می مونن و اگر بدونیم که تقریبا 17 میلیون آدم جویای کار داریم، معنیش این خواهد بود که کل کارهای مملکت رو 4 میلیون نفر دارن انجام می دن. اما حدود 2 میلیون نفر هم نیروهای مسلح داریم و این یعنی فقط 2 میلیون نفر نیروی کار باقی می مونن . از بین این دو میلیون نفر، 646,900 عضو پلیس و وزارت اطلاعات هستند پس کلا می مونیم 1,353,100  حالا این وسط 649,876 نفر بیمار داریم که قدرت کار ندارن د و بار کا رهای کشور افتاده روی دوش 806,200 نفر از جمعیت. فراموش کردم بگم که ما حدود 806,186 نفر هم ممنوع القلم، ممنوع التصویر، ممنوع

الصدا و دیگر انواع زندانی داریم پس کل کارهای کشور افتاده روی دوش 14 نفر ! از این چهار ده نفر 12تاشون عضو شورای نگهبان هستند و پس متوجه می شیم که کل کارهای کشور افتاده روی دوش دو نفر: من و تو ! و تو هم که داری اینو می خونی!!!

حالا باز بگو چرا خسته میشم!!

نظرات 10 + ارسال نظر
... چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:10 ب.ظ

یه سلامتی..

... چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ب.ظ

میبینم که کرگدنها لال نمیمیرن..

... چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ب.ظ

تو همین الان آپ کردی؟؟

... چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ب.ظ

نیستی دیگه..

... چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ب.ظ

جیگر من الان تو برکه هم..
دارم دنبال کرگدنه میگردم..

... چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ب.ظ

تو چرا یاهوت خاموشه؟؟!!!

... چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ب.ظ

اصن کره خر..

رویا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام. خوبین شما؟ من یهو اسم وبلاگ شما رو قاطی وبلاگ آپ شده ها دیدم. چه جالب. این دومین وبلاگ با اسم کرگدنه!‌حالا چرا کرگدن؟؟؟؟؟

رویاا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ب.ظ http://corocodile.blogsky.com

یادم رفت بگم کی هستم و از کجام!!!

... پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:36 ق.ظ

تو با این پستت باعث سرافرازی جامعه شدی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد