کرگدنها هم عاشق میشوند

کرگدن دوره گرد ... میای بریم سفر ؟!

کرگدنها هم عاشق میشوند

کرگدن دوره گرد ... میای بریم سفر ؟!

مسخره بازی

سلام برو بچ عزیزم

خیلی مسخره اس که توی ۲۴ ساعت شبانه روز ٬ ۱۵ ساعتش پای کامپیوتر باشی٬  ۵ ساعت بدو بدو کنی و ۴ ساعت بخوابی .

آخه بگو بیکار بودی این کارو قبول کردی؟! (بیکار که بودم! ) نونت نبود ٬ آبت نبود ٬ کارگرفتنت چی بود!؟!؟ یه نونی بابات درمی‌آورد مینشستین با هم میخوردین !

ولی تجربه همیشه خوبه .....

خدایی میگن زندگی سخته واسه این میگن ها !!

ولی جدی اگه زندگی اینه ...... سگ توش برینه !  (گنجیشکارو!!)

 راستی داشت یادم میرفت : امروز عصر ایلام زلزله اومد  میگن امشب هم قراره بلرزه ٬ اومدم بگم حلالم کنین٬ اگه دیگه منو ندیدین بدونین یا زیر آوار موندم  یا زیر چادرهای امداد دارم لالا میکنم!

 همتون رو دوس دارم (خودشون میدونن کیارو میگم!! )

 

نظرات 20 + ارسال نظر
آدینه بوک چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

باشه !

دختری که هیچ کس و جز تو نداره چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com

سلام
مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم
موفق باشی

من که جهنی ام ولی این (...) میخواد بره بهشت ٬ همسفر خوبیه !

ستاره چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ب.ظ http://kolbe-roya.blogsky.com/

موفق باشی

همچنین

... پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ق.ظ

الان این متن تو چه ربطی به دوستاشتن داره؟؟؟

هان!!!!

نیدونم !

... پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ق.ظ

اِاِاِاِاِاِاِ!!!


خوب از ایلام میومدین بیرون ۱ روزه رو..

نشد دیگه ....... !

... پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ق.ظ

هوی..تو چه بی ادب شدی...

خودتی !

... پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ق.ظ

تجربه همیشه خوبه ؟؟؟؟

جدی!!!

نه بابا...

چقد توش نون بود؟؟

هان!!!!

هنوز که تموم نشده ..... یه هفته‌ای طول میکشه

ولی اینقدری توش هست که خرج زن و بچمو بدم (سکوت)

... پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ق.ظ

الان رفتی قایم شدی؟؟؟


آره!!!!

نه ... همین جام .......... دیدی؟!؟!

... پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ق.ظ

زلزله که ترس نداره....

ترس چیه؟!؟؟!

گیلاسی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:08 ق.ظ

انشاءا... هیچی نمیشه.... ولی پیش بینی کردن امسال سال حادثه هستش.....سال بدیه

همه اش کار این مستر پرزیدنته !

گیلاسی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:08 ق.ظ

کار هم یا تجربه اس یا یه چیزی توش در میاد...خوب کار برا مرده لطیف!!!

منم حسااااااااااااااااااسسسس ........ کلیه‌هام سنگ ساز !!!!!!!!

... پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام دوست من وبلاگ زیبایی داری وخوب می نویسی برات آرزوی موفقیت میکنم.در ضمن اگه مایل به تبادل لینک هستی به من خبر بده

... پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:22 ب.ظ

آخه تو چطور متوجه نشدی این همسفرآقا میخواد نه خانوم؟؟

... پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 ب.ظ

منم ترجیحا میخوام برم جهنم...

ولی اول باید برم فضا...

... پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام
مسافری هستم به مقصد جهنم َ در این سفر به دنبال هم

راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از

دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت

که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم

موفق باشی

... پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 ب.ظ

نونت نبود ٬ آبت نبود ٬ کارگرفتنت چی بود!؟!؟

... جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ق.ظ

یاهو باز نمیشه؟؟؟؟؟

چرا؟؟؟

... جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ق.ظ

من رو نکششششششششششششششششششششش


.....



من بیگناهم....

... جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:27 ق.ظ

الان من چیکار میتونم بکنم؟؟؟

هان!!!!

اصن هیچ جوری نمیشه ببخشی؟؟؟


... جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:43 ق.ظ

خدایی...
ببین چی میگم..


به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد