کرگدنها هم عاشق میشوند

کرگدن دوره گرد ... میای بریم سفر ؟!

کرگدنها هم عاشق میشوند

کرگدن دوره گرد ... میای بریم سفر ؟!

عجب رسمیه رسم زمونه !

 

دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگه

دوباره این دل دیوونه واسه ات دلتنگه

وقت از تو خوندن ستاره ترانه‌هام

اسم تو برای من قشنگترین آهنگه

 

سلام خوبین یا بهترین؟!؟

نمیدونم چرا هروقت میخوام آپ کنم انگار دارن با پا از سقف آویزونم می‌کنن!!

به جون خودم کاری سخت‌تر از آپ کردن در این جهان وجود نداره!. به خدا کار هرکسی نیس که بتونه چیزایی رو که در طول یه روز در اطرافش میگذره بنویسه، اون هم به این راحتی و طوری که همه خیلی راحت بفهمن که چی نوشته و چی گذشته. باور کنین هرکسی نمیتونه اینجوری بنویسه، مگه در طول یه روز چه اتفاقاتی ممکنه بیفته؟!

میخوام اینو بگم که گیلاس این کار رو خیلی راحت انجام میده. ایول

من که همیشه از نوشتن و نگارش و انشاء و خاطره‌نویسی بدم میومد، تو مدرسه هم زنگهای انشاء یه معلم گیر داشتیم که می‌گفت یا انشاء بنویسین یا خاطره! من هم اینجوری جیم می شدم، معلم که اسم منو میخوند بچه‌ها می گفتن : رفته گل بچینه، آخر سال هم سر جلسه امتحان یه چیزایی تو برگه براش می‌نوشتم که معلم بیچاره مخش قاطی می کرد. تو دانشگاه هم که دیگه از این چیزا نداشتیم خوشبختانه ولی این ریاضی و فیزیک وبال گردنه تا آخر دنیا!!

حالا بگذریم تعطیلات خوش گذشت؟! به من که اصن خوش نگذشت!

راستی اگه دیدین که شش ماه یه بار آپ کردم تعجب نکنین، ولی اینو بگم که به شماها سر می‌زنم و این دو سه روزی هم که نبودم ببخشین دیگه ، رفته بودیم صفاسیتی! تعریفی هم نداشت که بخوام بنویسم چی گذشته و چی شده! فقط بگم که قرار بود از شمال سر در بیارم از جنوب سر درآوردم! فاصله‌شون زیاد نیس فقط ... کیلومتره

این تعطیلی هم داره تموم میشه! ای خداااا باز شروع شد ! (این داره بابای کار و زندگی رو صدا میزنه!)

راستی سعی کنین فیلم (ناتینگ هیل) رو ببینین، اگه دوبله شده‌اش رو ببینین که بهتر! جولیا رابرتز توش بازی میکنه.

و هیچی دیگه ، همین . خوش باشین تا آپ بعدی !

 

 

نظرات 47 + ارسال نظر
مرورگر.کام چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

صبا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ب.ظ http://eyespeed.mihanblog.com

webloge jalebi dari man khosham omad be man ham sar bezan dost daram nazare zibayat ra dar weblogam bebinam

باشه ... میام!

... پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ق.ظ

عجب اپی کرده این پسر...

(همونی که تند تند پلک میزنه )

... پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 ق.ظ

پس این چن روز که نبودی رفته بودی مسافرت..

مجردی که نبود؟؟؟

جای شما خالی

... پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 ق.ظ

با دوستات رفته بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میکشمت اگه مجردی رفته بودی...

مجردی بود دیگه .... من مجرد بودم ... خواهرام مجرد بودن ... تازه مامانم هم مجرد بود! آخه بابام نبود با ما (سکوت)

سمر پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:59 ق.ظ

سلام پوری. سال نو مبارک.
پوریا دلم میگیره میام اینجا.
خودت گفتی.
هیچکی به پای شعر گفتن تو نمیرسی.
هیچ کی به پای روزنامه نویسی گیلاس.
هیچ کی به پای دری وری گفتن من.
هیچ کس به پای قر زدن ... .
پوری به حالی به اینجا بده.

دری وری منطورت همون حرفای قشنگیه که میزنی!؟؟! پس تو ولایت شما اینجوری میگن!

سمر پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:59 ق.ظ

غلط املائی:

شعر گفتن تو نمیرسه.

غر زدن ... ..

همه اش کار این (...) غلط املایی پیدا کردی ........

دانیال کیه؟ پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:00 ق.ظ

سکوت

سمر پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:01 ق.ظ

دانیال کیه؟


ما داخل آدم نبودیم. رفقای بی معرفت. آخ خدا

دانیال موجودیست که از پوست آن کرگدن و از پشم آن شترمرغ می‌بافند و در کوههای آلپ زندگی میکنه و به عبارتی داداش‌زاده‌مه

در ضمن شما داخل آدم بودین ولی من داخل آدم نبودم که بگم!

گیلاسی پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ب.ظ

خوب خیر سرم نویسنده این مملکتم...اینم نتونم بنویسم که دیگه باید برم غاز بچرونم...):*

این حس گابریل گارسیا مارکز بودن تو منو کشته !

گیلاسی پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ب.ظ

میگم این عید برا منم خیلی مزخرف بود...برا سمر و (...) هم بود... میدونم...):*

گیلاسی پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:11 ب.ظ

بی تربیت این چه طرزه توصیف دانیال منه....
این دانیال یه عمو داره کرگدن...بچه روش نمیشه خودشو نشون بده...(:*

تو از کجا میدونی؟!

گیلاسی پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:12 ب.ظ

تنها خووبی این متنت تعداد سیمیلی هات بود...می بینم مرض من واگیرم داره...(:*

آخه با این سیمیلیها میشه احساسات رو به طرز فجیعی به کسی که متن رو میخونه القا کرد! (چی گفتم من!)

گیلاسی پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:12 ب.ظ

اخر بابات رف شمال!!!

سمر پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام داداشی.

خوبی. کامی ترکیده بود. من بی معرفت نیستم. اینو باید به همه توضیح بدم.

پوری/ دلم برات تنگ شده بود یه دنیا.

من بیشتر

سمر پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:57 ب.ظ

من نیاز شدیدی به شعرات دارم. پوریا گفته بودم سیوشون کردم تو کامپیوترم. فارسی کامی ریخته به هم . دیگه نمیتونم بخونمشون. دارم دغ میکنم. تو رو خدا تو یکی کار خودت رو بکن. روزنامه نویسی رو بذار برای گیلاس و (...)
تو رو خدا. دارم میپوکم. جدی کم آوردم.

یه کاری نکنی بیای سر قبرم برام شعر بگی.

دوست دارم جیگر. یه دنیا.

اون یکی وبلاگمو میدم برو شعرامو بخون ... عزیزمی ....

سمر پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:00 ب.ظ

میدونی چی میخوام.

یه شیشه ابسولوت.

یه ذره چیپس و پسته.

یه کاسه ماست موسیر.

یه پای عرق خوری توپ.

یکی که بشینه برام شعر های خوشگل بخونه / منم تو عالم مستی خودم گریه کنم. برم فضا.


هر کی پایس / بسم ال...

هر کی نیست/ یا علی .

مستی هم درد منو دیگه دوا نمیکنه .................

سمر پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:01 ب.ظ

به دادم برسید تا نمردم.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفته بودم بعد از تو هر چی عشقه میمیره.

سمر ! دلم گرفت .... بگم خدا چیکارت کنه دختر

... پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ب.ظ

عجب روحیه لطیفی داره این پوریا...


دل تو واسه چی بگیره؟؟؟؟

... جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 ق.ظ

گفته بودم اگه بر گردی میبینی...

روی این پنجره ها اسم تو بوده..

قصه اومدنت باز من و ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟
..

... جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ق.ظ

هر کی جواب کامنت پایینی رو بده خره...

جواب پایینی رو نمیدم تا دق کنی !

... جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ق.ظ

هر کی جرات نداشته باشه جواب بده خرتره..

راستش یادم نمیاد بقیه اش رو ... اصلا کی میخونه اینو؟؟!

... جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:56 ق.ظ

اصن تو واسه چی با مجردا میگردی؟؟؟

هان!!!!

از کجا میپره کجا؟!؟

... جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ق.ظ

سوت نزن...

اصن تو این وقت شب چرا بیداری؟!؟؟!

برو با بابابزرگت چایی بخور !

... جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ق.ظ

قورباغه خودتی...

سکوت سرشار از ناگفته‌هاست !!!

... جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ق.ظ

اصن تو خودت از ایلام پریدی کجا؟؟؟

هان!!!

تو که قرار بود بری شمال جنوب چیکار میکردی؟؟؟

هان!!!!

مگه من مثل تو پرنده ام ؟!؟!

پوریا -- کرگردنها هم عاشق میشوند جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ق.ظ

امون از دل دیوونه !

... جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ق.ظ

اصن هرکی از این آهنگ جواتا گوش نده چیه؟؟؟

هان!!!

خود بگو...

خره !

... جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ق.ظ

تو باز دلت دیوونه کی شده؟؟؟؟

هان!!!

تو اصن چرا اومدی خلوت ما رو بهم زدی...

همه‌اش مال خودت ... من میرم بخوابم !

... جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ق.ظ

میگم یه جور دیگه هم میشه احساسات رو به طرز بهتری القا کردا...

آره ؟!؟!

... جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ق.ظ

حالا که بیوفاییه...


ما بیوفاتر از همه...

... جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ق.ظ

سال سگ شد..

من عوض نشدم..


(سکوت)

سال سگ مبارک

از طرف :
پاکوتاه
هاپوکومار
بوشوگ
سگ آقای پتی بل
سگ اصحاب کهف
قهوه ای
و ...

... جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ق.ظ

من غریبم ای غریبه آشنایم می شوی؟... آشنا با گریه های بی ریایم می شوی؟// در غریبستان چشمم التماس عاشقی است... با نگاهت همصدا با چشمهایم می شوی؟// گر دلم پرچین ندارد این نشان سادگی است... همنشینی ساده و صادق برایم می شوی؟// در خزان غربت و آوارگی پژمرده ام... با بهار ریشه هایت ریشه هایم می شوی؟// روزگار ، اندیشه های تیره را می پرورد... ای غریبه جانپناه با وفایم می شوی؟// غصه هایم ای رها از بند سخت بی کسی است... انتهای غصهء بی انتهایم می شوی؟

شعر منو می‌دزدی؟!؟!؟

[ بدون نام ] جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:08 ق.ظ

شما آخرش معلوم نکردی وبلاگت کدومه....گیییییییییییج شدم............ ولی مال بلگ فا خیلی زیباست....فعلا یا زهرا

محمود۲۳۰ جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ق.ظ

یادم رفت اسم بنویسم....از نمرم که کم نمیکنی؟؟؟

سمر جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:09 ب.ظ

بازم از این کارا بکن.

رفتم فضا. بدون عرق خوری.

من عاشق خودتو شعراتم پوری جونم.

عالی بود. محشر. یه دنیا حال کردم. یه دنیا گریه کردم. یه دنیا تو دلم گفتم خدایا هر چی داداشیم میخواد بهش بده. به منم یه چند تا از شعرای داداشی


چرا من بلد نیستم شعر بگم. ؟ حالم از خودم به هم میخوره.

دوست دارم . دیگه براش اندازه ندارم. اندازه همه چی.

... جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ب.ظ

میمیرم برات
نمیدونستی میمیرم بی تو بدونه چشات
رفتی از برم
تو میدونستی که دلم بسته به ساز صدات
آرزومه که نمیدونستی که من میمیرم برات، میمرم برات
عاشقم هنوز
نمیخواستی که بمونی یا بسوزی به ساز دلم
گفتی من میرم
نمیخواستی بری تا فردا هایار خوشگلم
برو راهی نیس تا فرداها
سفرت به خیر
اگه میری از اینجا تک و تنها تا یه شهر دور
برو که رفتن بدون ما میرسه به یه دنیا نور
برو که رفتن بدون ما میرسه به یه دنیا نور
به یه دنیا نور...
سفرت به خیر
برو گر شکستی زمن، میتونی دوباره بساز
از دلی شکسته نا امید و خسته تو باز برو
از دلی شکسته نا امید و خسته تو باز برو
تو بازم برو
نیمخوام بیای..
نمیخوام میون تاریکی من تو حروم بشی
نمیخوام ازت
نمیخوام مثه یه شمع بسوزی برام تا تموم بشی
برو تا بزرگی میخوام که فقط آرزوم بشی..آرزوم بشی..

... شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ق.ظ

یادش بخیر..

اونموقع ها جوون بودیم...

گیلاسی شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:00 ب.ظ

جدیدن کشف کردم یکی میاد برا بقیه کارت مزنه....

گیلاسی شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:00 ب.ظ

):؟

گیلاسی شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام خوبین
وبلاگت خیلی قشنگه خوشحال می شم به وبلاگ منم یه سری بزنین
خدانگهدار

گیلاسی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ق.ظ

میگم من کل دنیا رو گشتم.... روی دریا....توی کوهها...توی اسمونها..... زیر زمین..اما وبلاگی به زیبایی وبلاگ شما ندیدم.... با حضور سبز پر رنگتونم وبلاگ بنده رو مزیین کنید....

گیلاسی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ق.ظ

اینجا همه دارن ادای همو در میارن عزیزم...

عاطفه یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 ق.ظ

.و من تورا خواهم کشت گردنه مخفی ..دروغگو

Mehdi_black_hat یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ق.ظ http://www.goodiba.com

سلام آقا پوریا ... وبلاگت باحاله ... ببینم من اسم تورو خیلی وقت پیش تو وبلاگ گیلاس دیده بودم .. ولی تو آرشیوت خیلی کمه ... تو هم تازه به اینجا مهاجرت کردی ؟
منم دوست داشتم تو بلاگ اسکای بنویسم ... فقط چون میشه تو نظراتش راحت جواب داد ... راستی بهم سر بزنی خوشحال میشم ... مخصوصا که هم سن هم هستیم .. دانشجوی چی هستی ؟ آق مهندسی یا دوکتوری ؟

Mehdi_black_hat یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:40 ق.ظ http://www.goodiba.com

راستی پوریا هر وقت خواستی به عاطفه سرقت شعر رو یاد بدی بگو منم بیام ... بجاش منم سرقت از چیپس تا بانک رو بهت یاد میدم ...

Mehdi_black_hat یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:43 ق.ظ http://www.goodiba.com

فعلا بای ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد